Thursday, September 3, 2015

jauhi dia

Tak tahu nak mula dari mana.

'Tadi pagiku patah hati, dia tak mungkin kan kembali'

Malam semalam.
Abah tercinta call saya xD
Abah tanya 'asal tak tidur lagi?'
Seronok. Seronok bila dengar.
Seakan ada yang sentiasa perhati gerak geriku.
Seakan ada yang diri ini sentiasa bermain di minda mereka.

Mereka.
Mereka yang jauh tak terkata.
Tapi bukanlah jauh untuk bertakhta
Bertakhta dan bermaharajalela di hati Sang Hina -.-
Sang Durjanna -,-

Setelah sehari suntuk menghadap rumus kimia
Mula berhijrah ke dunia maya.
Dunia maya .
Bukan sahaja mengayat di blogger.
Tapi wasep sepanjang masa.
Sampai hati ini.
Telah parah dihiris luka.
Luka kehancuran. Kehancuran masa hadapan
Kehancuran hubungan persahabatan.

'Everybody wanna steal my girl. Everybody wanna take her heart away'

Hari ini aku gagahkan diri.
Solat jemaah .
bukan itu suatu kewajipan seorang muslim kah?
yalah. tak mampu berdalih lagi.

Tapi ini yang sebenar.

'Bawaku diriku ke Jannah.
*toleh kepala*
dan berkata 
Jauhi dia.'

Ternoktah seribu kata =,=

No comments:

Post a Comment